nuffnang

Pantai Dataran Morib- FamiLY Day KeluarGa MerTua

First of All
Assalammualaikum,

Memandangkan waktu lunch time nie, ada la masa sikit untuk update blog nira ni. berkenaan dengan cerita #semalam...

Kami ada buat family day, belah keluarga suami nira di Pantai Dataran MOrib pada 23/02/2016 sehingga 24/02/2016 (dua hari satu malam) walaupun singkat tapi pengalamannya sungguh bermakna.

kami bertolak pada petang sabtu, tapi sebelum tu ada ahli keluarga yang sudah tiba di sana awal pagi untuk memasang jaring di tengah-tengah laut. Memandangkan time pagi tu laut surut, paling tinggi pun paras dada so senanglah untuk pasang jaring.

Saya dan hubby tiba di sana pada petang hari. Kami memasang khemah di sana.


Time tue sempat lagi la main2 di sekitar pantai tersebut.antara aktiviti yang popular di sana adalah main kasut roda dan main layang-layang.


Pada waktu malam pula sekitar pukul 11.00 malam hubby dan sepupu yang lain turun ke laut untuk mendapatkan tangkapan mereka. Agak lama juga mereka di sana. Waktu pagi sekitar jam 3.00 pagi barulah mereka balik ke darat dengan keadaan yang berlumpur.


Antara hasil tangkapan yang dibawa oleh mereka seperti sotong, belangkas, ikan-ikan laut dan ketam, IKAN TODAK pun ada tau




Kata hubby sangat best turun ke laut.. Kami pulang ke rumah pada waktu tengahari.


Nota kaki: sebelum turun ke laut, pastikan anda mempunyai stamina yang kuat. waktu yang di galakkan turun adalah pada waktu pagi atau petang. Ok. bye2.








0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang

[URL=http://s07.flagcounter.com/more/rQf][IMG]http://s07.flagcounter.com/count/rQf/bg=FFFFFF/txt=00. Powered by Blogger.

nuffnang

Followers

Related Posts with Thumbnails

My Facebook

Follow Me

 Add Me  Follow Me

About Me

My photo
"NeVer LeT thE FeAr Of StRiKiNg OuT KeEp YoU FrOm PlAyInG ThE GaMe..."

Template Brought by :

blogger templates