nuffnang

the arrivals




The arrivals adalah sebuah kisah yang telah di buat oleh dua orang pengkaji untuk menyiasat tentang ketibaab dajjal, imam mahdi, serta penurunan ke dua nabi Isa a.s..kisah ini mempunyai 50 buah episod yang sememangnyer wajib untuk di tonton. ia membongkar tentang semua kejadian yang berlaku di sekeliling kita sama ada kita sedar atau pun tidak.

Setelah mengikuti cerita ini, insayaAllah kawan2 akan tahu betapa pentingnya iman yang perlu dipupuk dalam diri manusia. Kekuatan minda juga memainkan peranan yang penting kerana minda yang lemah akan mudah untuk di pengaruhi. Berhati-hatilah dalam setiap perbuatan yang kita lakukan di atas dunia ini, serta beringat-ingatlah pada setiap orang muslim bahawa kita perlu pertahankan agama islam walau macam mana sekali pun...lihat!!! 'mereka' mahu menguasai kita dengan kecerdikan mereka walhal jika berperang mereka pasti kalah...tetapi itu tidak menghalang 'mereka' dari meneruskan niat jahat mereka...jadi...pertahankanlah agama kita...

2 comments:

sal ya said...

itu la kan...
bukan senang nak hadapi dunia sekarang ni...

salam perkenalan...

Hanira Rashid said...

yes..salam perkenalan juga..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang

[URL=http://s07.flagcounter.com/more/rQf][IMG]http://s07.flagcounter.com/count/rQf/bg=FFFFFF/txt=00. Powered by Blogger.

nuffnang

Followers

Related Posts with Thumbnails

My Facebook

Follow Me

 Add Me  Follow Me

About Me

My photo
"NeVer LeT thE FeAr Of StRiKiNg OuT KeEp YoU FrOm PlAyInG ThE GaMe..."

Template Brought by :

blogger templates