nuffnang

Apa yang unik tentang Victoria Beckham???







ermmm...bercakap jer tentang Victoria Beckham, mesti orang akan terfikir tentang fashion, gaya rambut serta suami nya yang sememangnya di kenali ramai iaitu David Beckham...tetapi, bagi saya Victoria Beckham bukan sahaja Victoria atau Posh yang popular dengan gaya2 sensasinyer...malah pada pandangan saya Victoria atau Posh adalah seorang yang unik serta hebat..nak tau kenapa???erm...


Victoria dulunya merupakan salah seorang dari kumpulan yang pernah mengegarkan industri musik dunia iaitu spice girl. Dalam kumpulan spice girl itu, victoria lebih dikenali sebagai posh spice, malah gayanya yang ala-ala wanita godaan itu membuatkan dirinya lebih menonjol dari rakan2 seangkatannya yang lain iaitu Emma (baby spice), Mel C ( Scary spice), Mel B ( Sporty spice) serta Geri Halliwell. Jika bergandingan suara ternaya sungguh suara posh spice tidak sehebat rakan2 nya yang lain namun dengan cara dia berpakaian, cara dia bergambar serta cara nya menggoda penonton membuatkan dirinya lebih menonjol dari rakan2nya yang lain.

Victoria memang seorang wanita yang pandai menjaga imej serta mampu menarik ramai peminat. Salah satunya ialah dia pandai memilih pasangan hidupnya. Jika ditafsirkan ternyata sugguh pasangannya bukan dari calang2 orang, kaya, kacak serta diminati ramai itulah dia David Beckaham. Dengan bermain bola sahaja dia sudah mampu menjadi jutawan belum lagi di kira pendapatannya dari duta pengiklanan, perniagaannya...ush...banyak sungguh duit poketnya...Melalui hasil perkahwinan david dan victoria, mereka telah dianugerahkan 3 orang anak...erm..yang tak bestnyer semuanya lelaki...anak mereka yang sulung bernama Brooklyn Beckham, yang kedua pula ialah Romeo Beckham serta yang akhir sekali adalah Cruz beckham..walaubagaimana pun mereka sekeluarga tetap hidup aman dan damai serta kekal sehingga berkurun2 lamanya...erm...untung betul Victoria Beckham ini...kalau ada anak perempuan tentu sekali manja dengan mommy nya...

Victoria bukan sahaja pandai menjaga suami, anak-anak, gaya, popularity, malah dia juga pandai mencari duit untuk menambahkan pendapatannya. Terbaru, Victoria telah pun membuka butiknya sendiri yang dikenali sebagai butik 'VB'. Tidak hiranlah jika pendapatannya dalam sebulan pun mampu mencecah jutaan ringgit kerana gaya pakaian nya sudah menjadi ikutan para wanita serta remaja zaman sekarang. Gaya yang di pamerkan olehnya adalah gaya2 semasa mengikut peredaran zaman..malah victoria serta suaminya kini telah menjadi pasangan ketiga terkaya didunia selepas pasangan beyonce dengan Jay z serta pasangan Angelina Jolie dengan Britt Pitt..Imeging la, victoria sebenarnya bukannya lawa mana pun jika nak di bandingkan dengan Angelina Jolie serta selebrity2 antarabangsa yang lain, malah dengan sahabat baiknya sendiri katie holmes pun die tenggelam tetapi dengan kehebatan serta keunikan yang dia ada...dia mampu mengalahkan selebrity2 yang lain.Tahniah Victoria .erm.Victoria memang the best!!!!



2 comments:

diriku said...

he2..untung la david beckham =]

semut lelabah said...

dia jugak kena [andai jaga laki dia supaya tidak dikebas orang.. hahaha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang

[URL=http://s07.flagcounter.com/more/rQf][IMG]http://s07.flagcounter.com/count/rQf/bg=FFFFFF/txt=00. Powered by Blogger.

nuffnang

Followers

Related Posts with Thumbnails

My Facebook

Follow Me

 Add Me  Follow Me

About Me

My photo
"NeVer LeT thE FeAr Of StRiKiNg OuT KeEp YoU FrOm PlAyInG ThE GaMe..."

Template Brought by :

blogger templates