nuffnang

berbuka puasa ++ sambut birthday mommy

24/08/2012, 6:22 PM..
Assalammualaikum my friend n ahli2 blogger...

Mesti semua tengah mood beraya kan nie...tp ader juga segelintir kita yang dah start kerja...nira sekarang nie dah ader kat rumah dah pon...seminggu nira dapat cuti dari office kiranyer minggu depan iaitu 27/08/2012 nie dah start kerja la..

Raya tahun nie nira dan seisi keluarga beraya di Kuala Lumpur iaitu di rumah nenek sebelah mak n di rawang rumah nenek belah ayah...raya di bandar juga la kiranya..xder kampung pon..hehehe...tp Alhamdulillah raya tahun nie tidak kurang meriahnyer seperti raya2 tahun lepas...amin~

Walaupun bulan ramadhan sudah lama berlabuh tirai, namun nira nak kongsi sedikit detik2 indah sepanjang bulan ramahdan tahun 2012 ini. Nira akui, Ramadhan tahun ini membawa 1001 makna dalam hidup nira. Nira bersyukur kerana sepanjang Ramadhan ni nira tidak putus2 solat tarawikh bersama ibu tersayang, malah nira juga jarang mendengar muzik2 dekat radio meskipun itu adalah salah satu hobi nira, di samping nira juga bnyak mengaji Quran...Alhamdulillah...nira benar2 rasa kehilangan bila bulan Ramadhan sudah pergi meninggalkan kita..

Kami sekeluarga sempat juga menyambut birthday Mommy di restoran steambot di samping berbuka puasa sekali...
gambar kami sekeluarga~

 Athuf, Nisa n Me..~

 Bersama ayah tersayang~

 Akak n her husband~

 Sweet couple, my father n mommy~

"Happy birthday Mommy, semoga panjang umur n di murahkan rezeki...amin~"

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang

[URL=http://s07.flagcounter.com/more/rQf][IMG]http://s07.flagcounter.com/count/rQf/bg=FFFFFF/txt=00. Powered by Blogger.

nuffnang

Followers

Related Posts with Thumbnails

My Facebook

Follow Me

 Add Me  Follow Me

About Me

My photo
"NeVer LeT thE FeAr Of StRiKiNg OuT KeEp YoU FrOm PlAyInG ThE GaMe..."

Template Brought by :

blogger templates